国际教育网

繁体

【英语科学课堂】Levels of Organisation: Organs and Organ Systems

2023-01-04发布于广东

关注

      Our ESL teacher Mickey carried out a wonderful demo class on December 16th. With novel teaching styles and effective interactive teaching mode, Mickey’s class can be lively, humorous, interesting, and comprehensive.

       外教Mickey开展了英语研讨课——《Organs and Organ Systems》。Mickey老师用新颖的教学方法和有效的互动教学模式,课堂生动活泼、幽默风趣,条理清晰、环环相扣,给大家呈现了一堂耳目一新的公开研讨课。



     Levels of Organisation: Organs

The students were enthusiastic and did very well in this review class on organs! The teacher was able to aid in the understanding of this topic through key vocabulary and interesting pictures.

      课堂氛围活跃,学生们热情洋溢,积极主动地参与课堂的各个环节。Mickey老师通过关键词汇和有趣的图片来帮助理解这个话题,并激发学生的兴趣。      


 The teacher implemented different methods, such as, key vocabulary, videos and group discussions to entice the students into participating in activities and to encourage speaking. Great job kids!

     Mickey老师采用不同的方法,如关键词汇、视频展示和小组讨论,充分激发学生参与的热情,鼓励学生大胆发言。

      课堂教学是师生双向活动。枫叶老师一直秉承以学生发展为中心,使学生们成为课堂真正的主角。整堂课,Mickey老师能依据教材及学生的年龄特征,以鲜明的图画为知识载体,充分优化教学资源,对教材进行了适当拓展延伸、丰富教学内容。课堂上,与学生的互动自然、和谐,尊重学生的情感体验。他运用多种方式对学生进行评价,将学习的主动权交还给学生,同学们学习热情高涨,积极主动地参与到课堂中来。

撰写 | Mickey、田维玲

审核丨康馨方

END



声明:本文内容为国际教育号作者发布,不代表国际教育网的观点和立场,本平台仅提供信息存储服务。

免费联系深圳市枫叶学校

每天限50个名额

联系学校

提交成功后可以直接一键联系学校哦!

深圳枫叶国际学校

课程设置:AP课程,加拿大课程

学费区间:13-16万

广州祈福英语实验学校国际部

课程设置:AP课程,加拿大课程

学费区间:10-13万

广州华美英语实验学校中加高中

课程设置:AP课程,美国课程,加拿大课程,双语国际课程

学费区间:9.8-13万/年

快速匹配适合您孩子的学校

全国500所国际学校大全 / 3分钟匹配5-8所 / 1年名校升学备考托管服务

立即匹配

家长关注

为你推荐

预约看校

提交